Pellet Party
2014.09.23.

Što se tiče pecanja, ja sam osoba koja voli različite stvari, npr. ne volim 2-3 dana kampanje, zato što većinu dragocenog vremena potrošim na pakovanje i raspakivanje. Kada spakujem auto i odem na pecanje od nedelju dana sa ekipom tada su u prvom planu šaranski štapovi i big-pit mašinice. Za ove dane mozak prebacujem na poseban kanal i držim se principa da me i jedna riba na dan čini srećnim.

Često se dešava da imam samo pola dana za brzopotezne kampanje. U ovom slučaju ću koristiti: feeder ili picker štapove i neću maštati o ogromnim ribama. Sve što priželjkujem je da vidim pomeranje vrhova, da uživam u drilovima i da mi je dan prepun zabave i akcije.

Bili smo na jednoj takvoj sa mojim ocem, nakon dosta vremena, tako da sam poslao mail ostalima da li je neko voljan da nam se priključi. Gaben je hteo da nam se priključi, ali mu je nešto iskrslo pa nije uspeo.

Pripremao sam se za dan pun akcije sa feeder-om, tako da sam odlučio da isprobam nešto novo. Naravno, ne nešto potpuno novo nego nešto novo za mene. Odlučio sam se da ću isprobati ˝method˝ o kojem sam dosta čitao. Sve je u stavljanju malog mamca na method hranilicu, a ovo sam želeo da uradim sa SBS proizvodima. Nije tajna da volim da gledam videa od Stiva Ringera, Gurua iz Velike Britanije čijih sam se saveta pridržavao.

Sada ću vam pokazati u sledećim slikama.

Kutiju napunimo sa 2/3 Micro Match Pellets (na bazi ribljeg brašna), kasnije će oni nabubriti!

Sipamo u kutiju vodu da prekrije pelete

Okrenemo posudu naopako! Ovako nek odsoji oko 15 minuta, dok se voda polako iscedi

U ovom trenutku sve zavisi od vaše mašte, vi odlučujete koji ćete aditiv dodati: tečni ili neki praškasti!

Pripremio sam dva različita. U prvi sam stavio Robin Red, a u drugi Robin Red Gold. Otprilike sam stavljao po jednu kašiku. Ovi aditivi ne daju samo pikantnu notu mamcu, već i boju. Na ovu ljutkasto-riblju kombinaciju dodajemo otprilike 1dl Cranberry flavoured CSL Flumino Groundbait Mixer-a. Takođe možete dodati Betain, Edge, esencijalna ulja kako biste napravili unukatnu kombinaciju za ribolov. Ponekad je baš to potrebno za uspešan ribolov…

Pelete sam ubacio u kesu, hermeticki zatvorio i ostavio u frižideru da prenoći. Za to vreme peleti će preuzeti aromu i absorbovati sve atraktore!

Mamac sam upario sa peletama. Odlučio sam se za slatko-ljutu kombinaciju, C3 mini topivu boilu i Phaze 1 Pelet za udicu

Mala količina primame koja je dovoljna za poludnevna pecanja

Sve je spremno za zabačaj. (Phaze 1 mamac je slične boje i skriva se negde među peletima)

Mini boila na tepihu peleta Robin Golda. Kao u ˝kuvaru˝…

zabačaj...

…čekanje, koje nije trajalo dugo!

... igre počinju,

… i on je srećan!

Tata je uhvatio najvećeg na kampanji sa 14mm C3 mini boilom!

Izgledalo je da šaran obožava tako pripremljene pelete i topive mamce, zato što smo imali akciju na svakih 15 minuta tokom čitave kampanje.

Moj sledeći plan je upotreba većih peleta 6-8mm na isti način. Mislim da ukoliko bi koristili  ove pelete sa PVA da bi to možda bio ključ uspeha, takođe i da privučemo veću ribu.