San se ostvario - Pobednici World Carp Classic 2012
2012.11.30.

Posle tri godine učestvovanja na  World Carp Classic na jezeru Lac de Madine,ponekad i bez ulovljenog šarana,ovaj put nas je sreća pratila i izvukli smo mesto gde je plaža za plivanje gde je riba bila pravo ispred - PV TV 15. Kad smo iz boksa izvukli redni broj izvlačenja pozicija 157 of 160,moj moral je pao nisko, but ali opet sam bio srećan što je naš drugi PV TV tim izvukao broj 3.Nikad nisam pomislio da u preostala 4 mesta može nešto da se napravi i uhvati riba.

Prvi dan sam tražio ribu ispred nas,gde sam našao neke spodove. Na nekim mestima vegetacija je bila i do 4m visine na dubini od 7m.Tražili smo mesta gde nema vegetacije ili je ima samo malo pa smo pronašli na dubini : 5.4 metara, 6.6 metara i 7.2 metara na daljini od 160, 180 i 200 metara od obale.

Mrak i kiša su nas uhvatili na jezeru.Ostali timovi su vec pozicioniraali mesta,zabacili štapove i uživali u čaši vina ili piva,ispod suncobrana.Zabacili smo naše štapove na pozicije i čekali da se desi čudo. Da,ČUDO!Posle 3 godine na jezeru  Madine bez ribe,konačno je došao…u šest sati ujutro. Posle jakog trzaja naša  PRVA RIBA je bio prelepi ljuskaš od 7kg. Mnogo smo se radovaali našoj prvoj uhvaćenoj ribi na  WCC!Došao je na hranilištu na dubini od  7.2 metara,ustvari to je bilo jedino mesto koje nam je do kraja takmičenja trabalo davati ribu.

Startovali smo sa tri vrste mamaca.Izbalansirani tiger nut, boila sa visokim procentom proteina (obično sse koristi na brzim takmičenjima u  Rumuniji i Madjarskoj) i boile na bazi ugljenih hidrata - kremaste arome, slatke i svetlo obojene. Mamac je bio od našeg sponzora SBS Tactical Bait Products,gde ovom prilikom želim da im se posebno zahvalim.

Testirali smo novorazvijeni mamac SBS Premium C1, i koji nam je doneo trofej u ruke. Od 2013 biće dostupan svima!

Dva ljuskaša i tri srećna pecaroša

Poslednji mamac nam je doneo trofej u ruke.Od prve do poslednje ribe sve smo uhvatili na njega,ponekad koristeći Pop up (zig rig) i tokom noći smo pecali na dnu.Mislim da se riba mnogo kreće u ovom jezeru a za toj joj je potrebno mnogo energije pa smo koristili boile pune ugljenih hidrata.Dobili smo informaciju od nekih ribolovaca,koji su mesec dana ranije pecali na jezeru Bolsena,da nije dobro bacati sitne semenke u hrani jer na nju dolazi linjak (tinca tinca),pa smo sa sobom poneli samo tešku hranu i tigrov orah boile.

Hajde da malo porazgovaramo i o našem priboru.Koristili smo štapove Nash Entity 3.60 3.5 lbs,koji su dobri za ovu vrstu ribolova, sa Daiwa Infinity 5500 mašinicama.Najlon smo koristili od PB Products, 0.26 Gatorbraid 2-Tone.Poslednjih 20 metara koristili smo monofilament isto od PB Products – Shield. The i za kraj kombinacija sistema: Nash 1.50 m Leader Diffusion Camo (odličan za providnu vodu), olovo 300 gr. udice  Anti Eject br.4 sa apredvezom od  20 cm. koristeći strunu Mussel 2-Tone od PB Products.Veliko hvala našim sponzorima!

Dobra kombinacija za borbu u dubokoj vodi

PB proizvodi i pribor,za bilo koje vreme i bilo gde

Oštar vrh  – ove udice su odradile posao za nas

Sve štapove smo usmerili ka istom mestu i riba je uvek tu dolazila.Riba je periodično dolazila tu po tačno izdefinisanoj ruti.Ujutro, izmedju 6:00 - 6:30 časova smo imali  2-3 ribe.Poslepodne, oko 15:00, još 3 ribe, i na kraju izmedju 20:00-20:30 sati, 3-4 ostalo ali tokom noći ništa.

Mnogo ribe je uhvaćeno u prvim danima takmičenja,obrada podataka o uhvaćenim ribama je bila spora i nismo mogli da reagujemo i shvatimo kako da pecamo i gde da pecamo ribu zbog te sporosti.Nismo imali najnovije rezultate o ulovima ribe.Ostale Rumunske ekipe koje su vodile u svojim sektorima,za nas je bilo drago da vode,ali smo mi nastavili da radimo svoj posao i gledali da damo najbolje od sebe.

Velika promena vremena je to uradila za nas…Od utorka uveče do petka smo uhvatili preko 150 kg šarana.Jak vetar je duvao ka našoj poziciji i dovukao nam je ribu iz drugih pozicija.Počeli smo hvatati ribu van uobičajenih termina, uhvatili smo najveću ribu na takmičenju, prelepi Bolsena šaran od 22.5 kg.

ljudi sijaju od sreće

U petak ujutro su nas obavestili da smo prvi u ukupnom plasmanu i da imamo značajnu prednost u odnosu na drugoplasirani tim,sa uhvaćenih 307kg ribe.A onda je nastala 24 časovna noćna mora. Vetar je stao, sunce je sijalo i postajalo je toplije. Počeli smo da hvatamo ribe u uobičajenim terminima, umesto uobičajenih dve ili tri ribe uhvatili smo samo jednu,i u poznatim intervalimo nismo imali ništa.Imali smo stresove do kraja takmičenja jer smo uhvatili samo tri ribe u sakovima,sa ukupnom težinom od   329.9 kg.

Ros je stigao do nas i dao znak za kraj takmičenja.To je bio trenutak kad nismo smeli ni da pomislimo da smo prvi.Možda jesmo,možda nismo?Zatim, DAAAAAA!! Ros nam je čestitao i obavestio da smo pobednici  World Carp Classic 2012.

Kad nas je Ros obavestio da smo pobedili,skočili smo u vodu!

Za mene, to je bio san koji se ostvario! Pobedili smo na  World Carp Classic! Želeo bih da čestitam svim timovima i sektorskim pobednicima,i da izrazim za žaljenje za timove koji nisu uhvatili nijednog šarana.Ja znam vrlo dobro kako je to.

Jedan od najlepših momenata koje sam ikad imao

San se ostvario

Veliki trenutak na štandu  SBS nekoliko nedelja pre Zoltan Kovacs, vlasnik SBS, i Ross Honey osnivač World Carp Classic

Sa oduševljenjem možemo da kažemo da ćemo u bliskoj budućnosti objaviti neke članke i video o hvatanju šarana i podeliti neka iskustva sa vama,i pokazati vam neke od trikova i saveta.Takodje ćemo vam predstaviti neke od noviteta  SBS proizvoda - koji će biti dostupni od Nove Godine  -koje smo koristili na drugom  World Carp Classic na jezeru Bolsena.