Živeti san - 1.deo
2014.07.01.

Bonjour à mes collègues pêcheurs et bienvenue sur mon blog - Vivre le rêve (pozdrav mojim prijateljima pecarošima i dobro došli na moj blog, ˝Živim svoj san˝)

Osetio sam veliki ponos i zadovoljstvo kada sam bio pozvan da svoja ribolovačka iskustva pretočim ovde na ovom blogu za SBS… ˝San˝ kao što sam mislio u naslovu , je bio željno iščekivan od kad znam za sebe. Živeti u Francuskoj je oduvek bila moja želja, i pored malog odstupanja od plana dok sam lovio u Ekstramaduri u Španiji sedam godina.

Dug je put bio dok sam stigao ovde, ovo je veoma značajno u mom životu, zbog puno obrta i okreta. Preko 40 godina hodao sam tankom linijom između Engleske i Francuske, takozvanim Engleskim kanalom, kada sam bio na god. Odmorima i u bezbroj pecaroških ekspedicija. Ali jedna stvar je uvek ostajala ista… gde želim da završim!

Često sam bio na obalama stranih jezera i reka, tako da je moj san brzo postao opsesija,  ali da skratim, ovde sam u predivnom delu Francuske (Jugo-Zapadni region) okružen možda i najlepšim vodama, koje se samo poželeti mogu, u kojima mogu svakog trenutka zabaciti. San? Dobro, to je to, sada je moja realnost… Živim svoj san u Francuskoj!

Dok sam pripremao mesto krajolik me je oduševio, da ne spominjemo ribe u vodi!

Sve je bilo u redu do sada, ovde sam tek 6 nedelja i puno je bilo posla ne vezano za pecanje, ali čežnja za zabačajem je jačala sa svakim trenutkom!

˝Charante˝

Do sada se sve svodilo na rad, a iz prikrajka sam prikupljao podatke o nekim mestima koja me okružuju. Posetio sam par reka i jezera, ali je još uvek ostalo dosta za obilazak. Zbog tog razloga nisam još odlučio gde da započnem sa svojom avanturom. Bićete u pravu ako pomislite da delujem malo razmaženo!

Nabrojaću vam samo neka od mesta ovde: ˝ Charante, Creuse, Dordogne, Vienne i magična reka koja se nalazi na samo 3 sata od mene. Ne morate daleko da gledate da da biste zabacili, to je bar sigurno!

Duboka i moćna reka Charante, koja se prostire kroz  istoimeni  region, je proglašena za reku sa najlepšim slivom u ˝Cognac-born François˝ regionu i veoma je napadnuta sa ribolovcima. Reka Vienne , koja je široka i prostrana, plitka i obrasla bogata je sa šaranima divljacima je još jedna od dragulja u regionu koja se prostire prema istoku pre nego što se pripoji Lori. Na severu imamo Sevre, a prema jugo-istoku jezero od 110Ha, Lac Bort Les Orgues, koje je nastalo pravljenjem brane na reci Dordogne, a ukoliko ovo nije dovoljno postoje i stotine jezera sa ogromnim šaranima.

Bort les Orgues: intrigantno ime ukazuje na prirodan-okvir. Ovo poplavljeno mesto delu reke Dordogne je za uživanje.

Reka Vienne: Tu ću ciljati sporije, potopljene delove u kojoj se nalaze ogromni šarani i somovi.

Tu je nekoliko velikih jezera na kojima se može, a nalaze se veoma blizu, ovo mi pruža najbolji ribolov koji se može naći u Francuskoj, a najverovatnije i u celoj Evropi. Fenomenalno i veoma prepoznatljivo jezero ˝ Lac de Curton˝ poznatije kao ˝Rainbow lake˝ nalazi se veoma blizu, na kom moje kolege iz SBS tima nisu više ni stranci, jezero je zahtevno ali zato i nagrađuje za uloženi trud. Kao što možete i očekivati u blizini sa nalazi velik broj komercijala sa veoma velikim komadima ribe, a ona takođe nisu za zaobilaženje. Sebe neću limitirati pecanjima samo na određenim vodama, nadam se da će me put odvesti nošen daljinom horizonta. Moja ambicija je bila pecanje na što više različitih voda pre nego što sam se zaljubio u jednu posebno… što se svima desi, pre ili kasnije. Ne želim da ostanem fokusiran samo na jednu vodu, bez obzira gde se nalazi i kako izgleda, pošto sam mišljenja da je moje vreme provedeno na obali dragoceno i da postoje još mnoga mesta koja treba otkriti. Jedno od intrigantnih mesta je i jezero ˝Charante˝(Lac Lavaud and Mas Chaban), takođe i Vasvissiere koje bi trebalo posetiti u budućnosti.

Reka Creuse: letnji izlet je definitivno poželjan, sa velikim šaranima u mislima!

Etang de Brigeueil: najbliža komercijala na svega par minuta. Prostire se na 2,5Ha, a ima i šarana od 25+, sigurno će se naći na našoj mapi.

Reka Lot, magična i inspirativna, već dugo imam želju za pecanjem na njoj

Rainbow Lake

Tim SBS-a na jezeru ˝Rainbow˝

Sa kojom vodom započeti?

Nisam spreman da priznam sebi u ovom delu, ali imam informacije od par ribolovaca koji su intezivno pecali u ovom regionu, da je ovo od velike pomoći bez dugogodišnjeg iskustva koje je potrebno. Bez vaše pomoći momci zadatak bi bio mnogo teži nego što je bio!

Spremni i čekamo: moje stovarište… spreman da dobijem svoju narudžbinu od SBS-a, C1

Ako sam pod pritiskomza odgovorima iz prve kampanje, moram reći da ću ostati lokal patriota, ali odluka tek treba da bude donešena. Međutim, ne treba da brinete, sigurno ću vas obaveštavati, čitaoci mog bloga će biti prvi sa informacijama!

Za sada, čekao sam da mi stigne roba. Imam dosta dobre zalihe M1 i AceLobworm u prodavnici, takođe i Flumino proizvode, ali u zavisnosti od situacije, sa puno divljih i velikih riba naručio sam i proizvode iz C1 palete. Tigernut & Toffee mešavina će mi biti dobra, nadamo se!

Do sledećeg puta, bistro!