Zoli

Lični rekord: 20,28 kg
Omiljeni štap: Fox Roberto Ripamonti Titanium Pro 3,5 lbs
Omiljena mašina: Shimano Technium 12000 XTA
Omiljeni sistem: running rig with Fox in-line lead
Favourite bait, flavour: SBS - Premium Series Products with M1 flavour

Kad sam bio mali pecao sam deverike, a onda sam napredovao i poceo sa šaranom. Odlučujuci momenat je bio kad sam otkrio Boilu, u to vreme je to bio novi mamac. preko oglasa sam kupio dosta različitih mamaca, ali oni nisu bili toliko uspešni kao mamci na bazi kukuruza. Pre 9 godina sam upoznao svetske šampione, koji su pravili demonstraciju SBS ovog mamaca Frankfurtska kobasica i njen dip.Bio je to odlican mamac od SBS-a.Predstavili su se kratko, ali veoma impresivno.Brzo sam pronašao mesto, gde ih mogu nabaviti,to nije baš bilo lako, jer nisu bili toliko zastuupljeni tada na ovim prostorima.Počeo sam ih testirati i rezultati su bili zadivljujući,sada sam Evropski distributer tih proizvoda.Temelj mog brzog napredovanju je učenje od svetskog šampiona, pa sam tad i ja pomislio, da ću svo znanje o ribolovu, deliti sa svojim kupcima,na prezentacijama, neću ništa skrivati, sve ću pokazati šta i kako.Danas mogu reći da sam stotinama njih pomogao da napreduju u ribolovu a siguran sam da će se taj broj sve više i više povećavati.