10kg+ 20kg+ 30kg+ ili Džinovski šarani iz Ekstremnih mesta - I deo
2012.04.25.

Život nam uvek podari neobična iznenadjenja ili neobične momente u prodavnioci ili na neispitanim vodama.Tokom poslednjih nekoliko godina, kao tester pecaros ili takmičar, pecao sam na mnogim neobičnim mestima.Danas imam priliku da predstavim nove proizvode,metode na mojim ribolovačkim avanturama na mnogim vodama širom Evrope.Razmišljao sam o mojoj sledećoj ribolovačkoj destinaciji,kad je moj mobilni počeo da zvoni. Leslie Pamer je bio na telefonu, i pitao me da li bi hteo da potrošim dve nedelje pecanja na jednoj od najpoznatijih voda Evrope,gde dolaze najpoznatije šarandžije sveta, Rainbow-Lake. Mnogi od bas će pomisliti da se ovakav poziv ne odbija.Bio sam malo sumnjičav,ali sam ipak shvatio da se ovakva avanzura ne odbija i pristao sam.Konačno sam shvatio da sam bio u pravu i ove dve nedelje ću ovde podeliti sa vama ovde sad.... ;-)

Pre nego što počnem,želeo bih da kažem zašto sam oklevao da kažem  'da' jer mi se pružila mogućnost da pecam na jezeru Rainbow-Lake.Prvo,imao sam malo informacija o jezeru,drugo,drugo kako napraviti video reportažu o pecanju na tom jezeru.Nismo hteli da zadržavamo kamermana dve nedelje a nismo bilii sigurni da ćemo nešto uhvatiti ako ostanemo kreće.Konačno najvažniji deo, svako tamo očekuje da uhvati onu najveću ribu,ali nije tamo tako lako to i ostvariti. Mnogi ribolovci će pomisliti da je tamo lako uhvatiti dve velike ribe tokom dve nedelje,ali nije baš tako,vrlo teško je uhvatiti veliku ribu na jezeru  the Rainbow.

Pogled iz ptičije perspektive na jezero.Lako se uoči da ovde pecanje nije lako, zbog ekstremnih uslova za pecanje. Žbunje,drveće i ostrva svuda...

U suštini, iz razloga koje sam gore naveo,naša Francuska avantura je izgledala riskantna,ali avantura koju je teško odbiti.Nakon malo razmišljanja,sledeći razlozi su me naveli da ipak ne ostanem kod kuće:

• Ići ću sa ribolovcem koji ima iskustva na tom jezeru i dobre rezultate
  • Biće srećan da testiramo neke nove  SBS proizvode,a i sam će neke od njih koristiti tokom ove dve nedelje
  • Srećom, uspeo sam da se dogovorim sa kamermanom Peter Takacs,da nam se pridruži za dve nedelje i snimi sve

Da stvari budu još teže,vreme u prva dva dana putovanja,bilo nam je kao na  the World Carp Classic  na jezeru Lac de Madine.To je razlog zašto smo kasnili dva dana na jezero,ali sam bio pun samopouzdanja zbog rezultata,koje smo postigli na  the WCC.

Na WCC smo završili na 7 om mestu i osvojili sektorsku nagradu za najveću ribu šarana od  24.80 kg

Završili smo na prestižnom 7th mestu od  130 timova, i pobedili smo u sektoru sa najvećom ribom od 24.80 kg. To je razlog zašto sam počeo da razmišljam da ćemo imati dobre rezultate na jezeru Rainbow,kao i sa istim novim mamcem,koji smo koristili na takmičenju..

Kad smo stigli na poznato jezero,bio je mrak i tišina i bio sam umoran,pa sam otišao u krevet.Ujutro sam ustao, iskoračio iz šatora i ugledao neverovatan prizor,koji je teško rečima opisati.

Zapanjujući prizor

Osećao sam se kao na drugoj planeti.Šuma na misterioznim ostrvima,patke na vodi i izlazak sunca kao u nekom filmu.Došao sam ksebi,kad sam prepoznao šumu i žbunje iznad i ispod vode.Odmah sam ušao u čamac i počeo sonarom da istražujem mesta,gde je trebalo da se nalazi riba.Iznenadio sam se kad sam video kolika je šuma ispod vode a vrlo malo mesta gde se može pecati ispred našeg kampa.Obeležili smo mala čista ostrva gde možemo postaviti mamac a najlon ćemo stavljati preko drveća i držača.

Korišćenjem sonara,pronašao sam mnogo obećavajućih mesta za pecanje

neki ribolovci kažu da je lako uhvatiti šarana na jezeru  Rainbow,ali ako nisi spreman došao na jezero,ako nemaš sonar,palice za držanje najlona iznad vode,ili neodgovarajućeg pribora,možeš odmah da se vratiš kući.Sledeći problem je kako rešiti zakačke ukoliko udari šaran,kako ga zadržati dalje od zakački?.

Zakačke, drveće, žbunje, ostrva... sa normalnim metodama ovde je nemoguće pecati

Barem smo pronašli obećavajuća mesta za pecanje, štapovi su spremni za udarac, čekamo prvi udarac.U medjuvremenu sam upoznao lokaciju i razmišljam kako da nam ribolov bude još uspešniji... Dok smo čekali na udarac šarana,sin našeg vodiča Imi, nas je posetio.Bio je vidno uzbudjen,jer jemnogo pročitao i čuo o meni i  SBS proizvodima. On je mlad ribolovac,ali je mnogo puta pecao ovde i poznaje dobro jezero. Rekao je da je uhvatio mnogo šarana ovde preko 20 kg, ali još uvek čeka onog pravog,velikog... Oni su stigli 7 dana ranije ali još čekaju veliku ribu,ja sam mu objasnio da imam neke nove proizvode SBS serije,specijalno za veliku ribu. (kasnije ću vam detaljnije reći) i ponudio sam mu da isproba ovu novu seriju proizvoda. Imi ju se svideo Ace Lobworm i M1 aroma, i uzeo je većeg prečnika boile i  Premium Pelete sa istom aromom.Vratio se u kamp i počeo da peca na nove mamce,Sledeći dan je Imi došao sa smeškom na licu i ispričao nam priču od prethodne noći,kako je uhvatio golaća od 24 kg na nove mamce.

Posle susreta sa nama, Imi je imao sjajan ulov tokom noći,golaća od 24 kg

Na udicu je kombinovao Squid & Octopus Dark Firefly pop up sa M1 boilie, i stavio je malu PVA vreću sa istim peletama.

Koristio je 20+ Premium seriju M1 boilu i Dark Fireflys pop up

Rano ujutro je imao sjajnog ljuskaša od 17.35 kg .Imi nam je rekao,novi mamci su veoma lovni,i odlučio je da če koristiti samo SBS proizvode na sledećoj poseti jezeru Rainbow u Oktober.

Posle nekoliko sati, uobičajena poza pred kamerom,šaran ljuskaš od 17.35 kg

Spakovali smo mo nove SBS mamce za sledeće pecanje,i nekoliko nedelja kasnije dobili smo nove vesti od Imija,imao je najuspešnije šaransko iskustvo do sad. Oborio je dva šaranska rekorda koji se vode u Madjarskoj.Uhvatio je jednog velikog golaća od 36.75 kg sa novim mamcima, ali tu nije bio kraj, takodje je imao ljuskaša od  35.17 kg u istoj nedelji. Trenutno je jedini Madjarski ribolovac koji je imao ulove te težine van Madjarske..

Izvagali smo ovog šarana golaća od 36.75 kg!

da se uočiti na slici, koliko je veliki

Ovaj rezultat nije postignut u Madjarskoj,ali za mladog madjarskog ribolovca od 20 godina znači, kao i najvećša riba koju je jedan Madjar uhvatio van Madjarske.čestitamo mu.Izuzetno smo ponosni što smo mu pomogli da ostvari ove rezultate kao i da bude deo ove priče.

Novi rekordni ulov!Nijedan  Madjarski pecaroš nikada pre ovoga nije uhvatio ovako velikog ljuskaša kao na slici !

Izvagali smo ribu od  35.175 kg

Hajde da se mi vratimo našem pecanju... Srećni smo štp smo imali lepe ribe,tako da sam zaista bio srećan što na osnovu toga možemo da snimimo dobar film.Kad smo počeli snimanje,na štap mi je udario šaran golać od  16.5 kg tačno ispred kamere.Bio sam veoma srećan zbog toga,ali naravno to nije kraj priče...

U prvojn noći ispred kamere sam imao borbu sa golaćem od  16.5 kg

Nastaviće se...

Hajde da pogledamo prvi deo serijala koji smo snimili na jezeru  Rainbow (Engleska verzija je dostupna):