Pecanje Šarana na boilu, jezero Balaton
2010.08.26.

Dobio sam ljubazan poziv od SBS Happy Carp Gang Team-a, za jedno atko pecanje na jezeru Balaton,naravno, vrlo rado sam prihvatio. Bio sam posebno uzbudjen da probam ribolov a vodi koju nazivaju "Madjarskim morem". Čak sam se upitao kako će naše boile raditi u toj situaciji.
Iskreno se nadam da će se moji dragi čitaoci setiti kad am rekao da je lako uhvatiti Šarana na komercijalnim vodama, ali daj ga uhvatite na prirodnim vodama, gde ga nema u izobilju! Naravno, već sam pisao o dobrim rezultatima sa SBS mamcima na prirodnoj vodi ali jezero  Balaton je stvarno izazov za mene, to je najaveće jezero u Centralnoj Evropi Central Europe sa 77 km dužine i vodenom površinom od  594 km2.hajde da vidimo kakve smo postigli rezultate na terenu … :-)

The SBS Happy Carp Gang Team: Gábor Bali (desno),i Dániel Novák (u sredini) koji je pojačao SBS Tim od ove godine.

nekoliko snimaka za one koji nisu videli jezero Balaton. ….

… ovo je pogled, koji nije dovoljno posetiti jednom ….

Obratite pažnju na patke i labudove, koji plivajući u liniji mogu zakačiti vaše najlone i aktivirati vaše indikatore :-)

Dok the Happy Carp Gang Team peca na velikoj udaljenosti, ja sam pokušao pravo da pecam na 70 m udaljenosti sa mojim levim štapom.

Glavni razlog zašto pecam na 70m udaljenosti je taj što postoje pecaroši koji ne mogu da zabace više, ili nemaju opremo za daleke izbačaje, pa im je potrebna informacija da li mogu na toj daljini da pecaju i kako?

Dobra vest je da je manji šaran došao na maloj udaljenosti, ako ste pravilno hranili, nije važno dal je sumrak ili …

… usred belog dana, uvek sam mogao da računam na šarana od 2 do 3 kg …

… najbitnija je količina i kvalitet prehrane ribe. Objasniću vam to u krqatkom videu ispod članka.

Pokušao sam sa još mamaca, najpopularniji je M1 ljuta kobasica

… i novitet, u2010, Double Trick Boilies,njihova osobenost je da preko netopljivog dela boile, postoji topljivi deo boile.

Sastav spoljašnjeg dela je isti kao sastav topljivih boila…

… kad dodje u kontakt s avodom, počinje da se topi …

… ostavljajući 16 mm  jezgro. vrlo je zanimljivo videti to u vodi.Ova slika ne može dočarati to kao na kratkom videu, gde ćete videti kako funkcioniše  “double trick” works. Kladim se da nijedan ribolovac to nikadd nije video pre…

Mojspicy bait sam stavio na svoj desni štap, Napravio sam kombinaciju od boile na štap…

… i ponovo su došli rezultati.

hajde da vidimo, koji je mamac the “good-humoured team”-dobroćudni tim (kao što znači  njegovo ime) korišćen prvi put od SBS mamacana jezeru Balaton …

Gaben je izabrao dve mogućnosti. Plutajući Fluro pop-up Squid & Octopus je bio jedan od mamaca na udici …

… koji je forsirao, mi možemo bez ustezanja reći da smo koristili drugu kombinaciju, brutalan tonući mamac veličine 28mm i plivajući Pop Up od 20mm.

i

Druga kombinacija je bila od M1 wafter (izbalansirane boile) i drugi mamac Squid & Octopus Fluro Pop Up,koji su napravili mamac SNEŠKO.

Kao što sam rekao, manju ribu sam imao u svako doba dana i noći, dok je veća dolazila noću bez izuzetaka.

Ova tri šarana, koji su jako vredni za ovu vodu, uhvaćeni su u toku jedne noći …

Dani je uhvatio jednog većeg ,od 13.4 kg šarana golaća.

… Gabenov šaran je bio od 6.7 kg

… i na kraju moj golać od 11.76 kg

Nažalost, još uvek nema slobodnog pecanja na jezeru Balaton…

…svakla riba bez izuzetaka…

…od onih najmanjih…

…do onih najvećih je vraćena u jezero Balaton

To bi trebalo da bude primer za sve buduće slučajeve.Ako želite da vaši unuci uživaju u pecanju,sledite ove slike ili video, napravite sliku ulova ili snimite vaš ulov i vratite ribu u jezero.

Nadamo se da smo vam pomogli ponovo.Pitajte nekog od članova  the SBS  probnih pecaroša, uključujući ni naše domaćine,članove the Happy Carp Gang Team, Dániel Novák i Gábor Bali na SBS’s novom web sajtu, ako vam je potrebno još informacija i taktike pecanja na jezeru  Balaton.